Saturday, May 30, 2009

S@at2 @nT0 akn P3rg!

Kucing ini tidak diketahui siapa dan di mana tuannya.. kemanjaan dan kejinakkan kucing ini menonjol apabila sha2 menghadiahkan kucing ini seketul tulang ayam.. dengan adanya keakraban ini.. kucing ini menjadi lebih sayang dan slalu stay2 d rmh sewa kmi.. walaupun slalu dimaki dihina dan dicaci, kucing ini tidak memahami sepatah pun kata2 kami.. tapi kucing tua ini tetap kelihatan muda.. ttp kiut seperti kucing2 lain.. kucing ni juga mempunyai hobi yang disukai ramai.. iaitu..TIDUR.. datang rumah jak tidur.. hobi kami sma cuma x serupa.. tapi adakah pemergian anto memberi impak yang besar kepada kucing ini.. sehingga kucing ini tidur bersebelahan dengan anto.. kita saksikan gelagat kucing ini selepas pemergian anto..

dalam mimpi2 indah ini anto x tdr keseorangan.. dia ditemani seekor kucing tua yang merasai keselesaan seperti manusia biasa..


inilah anto yang sedang nyenyak tidur sambil menanti saat pemergiannya ke tawau.. kemungkinan dia mimpi naik bas tawau sdh..hehe.. walaupun orangnya kecil, tapi otaknya besar..banyak kelebihannya.. kalau rambutnya bertabur.. dia akan menjadi albert einstien.. bila kasi turun.. dia akan menjadi pemenang ONE IN THE MILLION 2009.. yang tu korang tau sendiri la.. gambar nie posing belakang jak.. kl depan merbahaya.. nanti korang akan nmpk kehebatan rambutnya..


Kuharapkan barang ini menjadi peninggalan dari anto untuk ku rupa2nya tidak.. (opss nanti aku ketahuan :p)...nie la kali terakhir laptop ini akan berada di atas meja makan ms kitaorang sm2 makan.. beli tapau sma2.. pastu korang buang sorang2.. dalam gmbr nie juga ada terselit handphone kesayangan anto yang dijaga dari awl sem smpi akhir.. hebatnya kisah cinta anto dgn handphonenya.. seterusnya mouse yang masih tersergam indah berkelip2 biru masih meninggalkan bau2 barunya di atas meja serbaguna ini.. bkn setakat mkn sahaja.. meja nie juga lambang study group buat kumpulan zaidie bersama anto..


Nie hadiah perpisahan buat hardianto yg bakal akn meninggal kan kitaorang bersama rumah kenangan terindah ini. Mangga ini telah dijolok dengan ikhlasnya oleh seorang penjolok terkemuka d rmh sewa ini iaitu abg din.. atau dikenali sebagai nama saintifiknya zainuddin.. dengan kasih sayang tidak berbelah bagi dia telah menjolok mangga2 ini untuk anto makan semasa perjalanan ke tawau..

1 comments:

Fiza Velnisa May 30, 2009 at 10:18 AM  

hahahha...nie kali lah...like this story woo..ahha..pndai wat crita...bye2 to ur pren n also to u..hik3..

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP